Things, that are meaningful

Tässä tehtyäni sunnuntai - siivousta kämpässäni, pölyjä pyyhkiessä aloin miettimään esillä olevien tavaroiden ja koristeiden merkitystä. Kaikilla on varmasti tavaraa, joissa on tunneside. Sisustan tavaroilla, jotka merkitsevät minulle jotakin tai tuovat mieleen elämää, kokemuksia ja muistoja. Kokosin tähän muutamia tavaroita, joita pidän esillä kunniapaikalla.

// Här när jag söndagsstädade i min lägenhet, började jag fundera på vad sakerna jag har framme på hyllorna har för en mening. Alla har vi saker, som vi har känslobindelse till. Jag inreder med saker, som betyder något för mig och som får mej att tänka på minnen, livet och upplevelser. Här har jag samlat ihop saker,som jag håller fram på "the place of honour".

- Valmistujaismuistoja
Tässä boxissa säilytän kaikkia valmistujaisiksi vuonna -09 saamani kortit ja onnittelut. Tässä laatikossa sain lahjaksi Tommy Tabermannin muurla - maljakon. Mielestäni boxin teksti on inspiroiva ja kuvailee elämää ja tulevaisuutta hyvin.

// Dimissionsminnen
I denna box sparar jag alla kort och gratulationer jag fick som dimisionspresent år -09. I denna låda fick jag som gåva Tommy Tabermann's Muurla - skål. Jag tycker speciellt mycket om texten på lådan;tycker den är inspirerande och den beskriver livet och framtiden bra.
- Sydänkulho
Tämän olen saannut ystävänpäivälahjaksi<3
// En hjärtformad skål jag fått som vändagsgåva
- Cabo Verde - travelmemories
Tämä simpukka on suoraan atlantin valtameren rannalta, Cap verdeltä, poimin sen sieltä itse. En ole ennen löytänyt mistään noin suurta simpukkaa!

// Reseminnen , en snäcka rakt från Cap Verde stranden vid Atlantic ocean som jag plockade själv; har aldrig hittat en så stor snäcka!

 - Ihanat kortit
Tämä kyyhkyset-kortti on myös ystävänpäiväksi saatu. Kaunis kortti mitä pitelen ikkunanlaudalla!

// Detta kort med duvorna har jag fått som vändagsgåva likaså, håller kortet på fönsterbrädet.
- Simpukoita ja kiviä etelänmatkoilta, joista suurin osa on löydetty espanjan matkoilta rannoilta. Niitä säilytän tässä Iittalan kulhossa. 

// Jag samlar på stenar och snäckor från utlandsresor, närmast från Spanien, i denna Iittala - skål.

 - Memories, memories
Missään ei ole yhtä paljon tunnearvoa kuin valokuvissa, niistä välittyy kaikki fiilikset ja muistot, tässä sänkyni nurkkauksessa säilyttelen kaikkia hyviä reissumuistoja ; viime kesän tampereen matkan särkkisfoto, sekä 2010 kesän ruotsinreissun Grönalund - kuva.

// Inget har lika mycket känslobindelse som fotogafier. Där kommer fram alla känslor och minnen, här i knuten av min säng bevarar jag roliga resminnen; förra sommarens Särkänniemi - bild samt 2010 sommarens Grönalund - bild.
- Juomat ja erikoisuudet
Tässä eka Starbucks tetrakahvi jonka ostin suomesta! En ollut aikaisemmin maistanut Starbucks -kahvia missään.

// första Starbucks - kaffet jag köpte i Finland! Hadde aldrig smakat på kaffet förrän detta.
Tapahtumamuistoja
Tässä paljon mukavia muistoja, muun muassa konserteista, etelänmatkoilta saatuja baari - lipukkeita, risteilylippuja yms. pikkutavaraa, joita säilyttelen hyvien ja hauskojen muistojen takia :>

// Här är mycket goda minnen bland annat från konserter, kryssningar och bar - flyers från utlandsresor och annat smått, som jag sparar på som roliga minnen :>
 .. telineestä löytyy myös tulevia menoja :))

// håller också kommande evenemang i ställningen :))
 - reissuilta ostamia muistopostikortteja
// minnespostkort från resor och platser jag besökt
 Ystäväkuva kauppiksesta! 8)
// Vänfoto från kauppis
Perheotos seinällä 
// Familjebild på väggen
Lisää muistoja : HIFK 2011 mestaruushumussa lehti-artikkeleista tehty taulu :))
// HIFK 's mästerskap 2011 - tavla av tidningsartiklar
.. kasasin siinä samassa kevään humussa myös suomen maailmanmestaruustaulun !
// Gjorde en likadan tavla efter finlands världsmästerskap
Lopuksi vielä eilisen illanistujais-outfit ;

// Gårdagens sitta kväll - outfit
PITSIPAITA TRF ZARA / HAME H&M / KAULAKORU UR&PENN

Kommentit