Easter in some pictures

Tähänastiset pääsiäisvietot kuvina
// Påsken i några bilder härtills









Tästä karusta kuvasta haluan kertoa sen verran, että kyseessä oli Porvoon Teatterin järjestämä pitkäperjantain näytelmä, ei suinkaan oikea ristiinaulitseminen^^
// Här vill jag berätta att det var frågan om långfredagens teaterföreställning, inte en riktig korsfästning^^

 Hyppy kirkosta juhlatunnelmiin, eilisistä siskon synttärijuhlista eli iloisempi näytelmä kuin yllämainittu^^
// Ett hopp från kyrkbacken till fest, här firar vi systerns födelsedag igår, ett muntrare evenemang än ovan ;D

Nappasin kuviakin eilisen asusta, so i wore this korall-pink dress, sisko toi Prahan -tuliaisena
// Jag klädde mig i denna koralldress jag fick som Pragsouvenir av syster min!:)


Kuten kuvista näkyy, on syöty hyvin , juhlittu ja siinä välissä vielä käyty katsomassa tätä karua näytelmää! Kiva aina kun täällä suunnalla järjestetään jotain pientä häppeninkiä. So, the easter is running to its end, onneks vielä pari mukavaa pyhäpäivää edessä, huomisen ohjelmassa on luvassa American Car Show, waiting for that:> kohta to the movies!

// Som bilderna visar, har det ätits gott på påsken, festats (annat än korsfäst men det har vi också hunnit gå och titta på!) Det är roligt alltid när det händer något här. Nu börjar påsken gå mot sitt slut, som tur ennu 2 sköna helgdagar, imorgon American Car Show! Snart to the movies!

Have nice easter days,
.Nina

Kommentit