Vintage style - from Ur&Penn

Sain viime viikolla yhteistyökumppani Ur&penn - kelloketjulta uutismeiliä uusista, nyt  liikkeissä lanseerattavista Vintage by Axcent of Scandinavia - kelloista, jotka ovat suunnitelleet nuoret myymäläpäällikkö - opiskelijat eri puolilta ruotsia työkokeena, sisäisestä Ur&Penn Academy - oppilaitoksesta . Heidät jaettiin kolmeen ryhmään ja he saivat tehtäväkseen suunnitella ja tuoda markkinoille, Ur&Pennin kaikiin 91 myymälään myyntiin tulevan, uuden kellon, josta voisi tulla tulevaisuuden myyntijätti. Heillä oli 5 kuukautta aikaa ratkaista tehtävä ja he saivat opetusta niin markkinoinnista kuin liiketaloudesta muun muassa Ur&Pennin omistajalta Ayad Al Saffarilta. Osoittautui , että kahdella opiskelijaryhmällä ideat menivät hyvin yksiin vaikka he tekivätkin työtä itsenäisesti.

Syntyi upeaa lopputulosta. Voittajaksi valittiin Vintage by Axcent - kello. Opiskelijoiden idea lähti ihmisten lisääntyneestä kiinnostuksesta vintageen,unisex ja second hand - tuotteisiin. Kellon remmivärejä löytyy 11 erilaista , jotta jokaiseen asuun ja päivän fiilikseen löytyy sopiva värivaihtoehto. Kello on nuorekas ja kohderyhmänä onkin 20-30 vuotiaat, jotka haluavat olla oman tyylinsä seppä. Kellotaulun ympärillä olevaa "rinkulaa" löytyy kolmessa eri värissä: hopean - ja kullanvärisenä sekä trendikkäässä uudessa Rosé-kultavärissä, joka on kiistatta vuoden trendiväri. Kellotauluja löytyy mustana ja valkoisena.


// Fick förra veckan nyhetsmail från Ur&Penn - klockkedjan om nya Vintage by Axcent Of Scandinavia - klockorna, som lanseras i affärerna nu i februari. De unga butikschefs - studerandena på interna Ur&Penn Academy - institutet har planerat och designat klockan som arbetsprov. Studeranden delades in i grupper från olika delar av Sverige och de fick som uppgift att planera och föra in på marknaden en ny klocka, som kunde bli framtidens storsäljare. Klockan skulle säljas i alla Ur&Penns 91 butiker. De fick lektioner och coaching såväl inom marknadsföring, produktutveckling och företagsekonomi av Ur&Penn's ägare Ayad Al Saffar. Studerandena hade 5 månader på sig att designa, och två av gruppernas ideér var nästan identiska fast de jobbade separerat från varann.

Det uppkom fint slutresultat. Till vinnare valdes Vintage by Axcent - klockan. Studerandenas idé till detta kom från människors ökade intresse för unisex, second hand och vintage. Klockans rem finns i 11 olika färger, för att man skulle kunna matcha den till dagens outfit och ändra enligt dagens mood. Klockan är ungdomlig och som målgrupp är 20 -30 åringar som vill vara sin egen trendsetter. "Ringen" runt klocktavlan finns att få i 3 olika färger; silver och guld samt som nyhet i roséguld, som är årets nyhets trendfärg. Klocktavlan finns att få i vitt och svart.
 Perinteinen wanhan ajan vihreä - joulunpunainen väri vallitsee tässä aidon retrossa kellossa.
Huipputrendikäs väri Rosé-kulta sopii tämän kellon väriharmoniaan kuin nakutettu :>
 Cute Red - pink - yhdistelmä karkkivärien vannoutuneille faneille.
Sille (paljon hehkuttamalleni ) masculine - tyylin ystävälle trendikäs musta - lila kello.

Kellojen hinnat noin. 69€. Kelloon saa myös ostettua pelkän lisäremmin jonka hinta noin 19€.

Adorable, eikö? aina Ur&Pennistä ja heidän uutuuksistaan bloggatessani olen yli - innoissani, ja en voi muuta kuin ihmetellä tuotteiden ihanuutta; toinen toistaan upeampia muotikelloja edelläkävijä - tyyliin, mikä on tärkeää lanseeratessa uutuuksia markkinoille. Mikä on oma suosikkisi?  Näitä myydään siis Ur&Penn - liikkeissä suomessakin, Lahden Triossa (on meille etelä-suomalaisille lähin kohde), toinen liike löytyy Jyväskylän kauppakeskus Forumista. Lue lisää ja tutustu newsletteriin täältä!  
Ur&Penn website : http://uropenn.se/

// Klockornas priser ungef. 69€, extra armband som går att köpa till klockan kostar ungef. 19€.

Är dom inte ljuvliga? Alltid när jag bloggar om Ur&Penn och deras nyheter kan jag inte annat än fundera över produkternas ljuvlighet; en efter en snyggare och tuffare modeklockor i framgångare-stil - vilket är viktigt då man kommer ut med nyheter på marknaden. Vilken är din favorit? Dessa klockor säljs såväl i Finland, i Lahtis Trio - köpcentrum vilket är det närmaste för oss södra finländare, samt i Jyväskyläs butik i Forum. 


+ Kumppanuusuutisia / Samarbetsnyheter!


Valentine's Day 14.2 lähestyy kovaa vauhtia, tasan viikon päästä muistetaan kaikkia tärkeitä ystäviä! Täydelliset ystävänpäivälahjat Nellyltä! Muun muassa sydänkuvioita, meikkejä, alusvaatteita ja tässä kuvassakin näkyviä Selectedin tyylikkäitä miestenvaatteita ja naisille Hugo Bossia.

// Happy Valentines day! Alla hjärtans dag närmar sej och gämt om en vecka, 14.2 kommer vi ihåg alla våra nära och kära på valentines day. Här har Nelly på gång en kampanj för alla hjärtans dag ! Fina och festliga Selected Homme -kläder för män och Hugo Boss för kvinnor samt mycket hjärt - pynt, underkläder och make -up.

Hotels.com tarjoaa sen sijaan upeita tarjouksia keskiviikko - torstai väliseen keskiyöhön asti. Hotelleja ympäri maailman puoleen hintaan 72h - kampanjatarjouksella! Eli jos janoat esim . hiihtoloma -tai kevätreissulle, nyt on täydellinen hetki varata ja saada hotelli edulliseen hintaan. Matkustusaikaa on huhtikuun 3 päivään saakka :>

// Hotels.com erbjuder enda fram till natten mellan onsdag-torsdag, 9.2 goda rabatter till hotellbokningar runtom i världen med -50% från ordinariepris. Nu är alltså rätt tid att boka resa under 72timmars kampanjen, om du planerar en skidsemesters- eller vårresa. Resetid finns enda till 3.4.

Kommentit