A couple of weekend pictures


Cheers for my friend yesterday, the graduate :)



1. Summer drink and music on the terrace, my favorite fizz NVY with the fresh taste of passion fruit. Ps. This bubbly is quite sweet, my recommendations if you like sweet sparkling wine!

2. Ice cream in Helsinki, every now and then I pop into Robert's Coffee for a sweet treat before or after work - usually it is macarons, now I tried Carte Dór ice cream for a change, not a bad choice this  strawberry cheesecake one! I don't feel guilty for eating lots of treats (and working out less) in summertime - I think this time of the year is for enjoying foremost!

3. Work accessories again one day. Knitted bracelet and bronze ring.

4. The best green tea I know is from Indiska, I always go there particularly for the tea. Like to try different green teas (can't live without it) and this time I chose the Mango green tea. Delicious! I think the best tea moments are those chill and stressless mornings when you have time to brew a pot in your own time and enjoy.

Have a nice Sunday evening all! I am waiting to board the ship later, I am on my way to Tallinn. Tomorrow I have planned on visiting the Kalasadam - area; have read a lot about it, and I am really looking forward to see this hip area with its cosy cafés and small shops! I will hopefully have some pictures to show you from there later. Also, outfit pictures coming up; had a photoshoot yesterday, so will show you some of that in the beginning of the week:)

1. Kesäistä drinkkiä, kiireetöntä menoa ja musiikkia terassilla; oma suosikkikuplivani (tai yksi top-listalla) on ehdottomasti NVY passionhedelmä; tosi ihanan raikas noin kesäisin nautittavaksi. Varoituksena tosin, mikäli et ole niiden makeimpien kuohuvien ystävä, en voi suositella tätä kyseistä, se nimittäin kallistuu aika paljon makean puolelle :)

2. Jäätelöä yhtenä päivänä, pahana tapana (tai oikeastaan ihan virkistävänä tapanani) on välillä hakea joko before - tai after work herkkuja Robertsilta työmatkalla, yleensä valintani kallistuu macaronseihin mutta täytyy sanoa että ei ollut paha valinta tämä mansikka-juustokakku jäätelökään :) Mielestäni kesällä saa nauttia herkkuja useammin vaikkei ehtisikään treenata samaan tahtiin kuin syksyisin ja talvisin!

3. Työ-asusteet eräänä päivänä; virkattu rannekoru sekä messinkinen sormus.

4. Parhaat teet hankin aina Indiskasta! Olen koukussa heidän vihreän teen valikoimiin, tällä hetkellä käytössä on mango green tea. Parhaat teehetket koen kiireettöminä aamuina, kun ehtii nauttia kupin jos kaksi haudutettuna kannusta :)

Mukavaa sunnuntai - iltaa kaikille! Olen laivaterminaalissa itseasiassa, odottelen alukseen nousua, suuntana olisi kesäreissu Tallinnaan. Huomenna ajattelin mennä käymään Kalasadam - alueella; kuullemma ollut jo muutaman vuoden trendialueena paikallisten keskuudessa, ja sinne on nyt myös löytänyt turistit jonkin verran. Otan muutaman kuvan ja esittelen sitten täälläkin :) PS. Asu-kuviakin on tulossa tuota pikaa, meillä oli eilen kuvaussessio joten varmasti alkuviikosta esittelen sen satoa.

//Nina

Kommentit