Life is a interesting journey - you never know where it will take you








Good evening big city!









Elämä on pitkä valtatie ja joskus mukkuroiden (sekä eksymisien) jälkeen huomaat, että se onkin varsin mukava matka!

Joskus sen valtatien varrelle muodostuu tienhaaroja, joissa sinun tulee päättää minnepäin mennä,toisinsanoen nämä ovat valintoja joten pitää tietää jospa sitä poikkeaisi hetkeksi siltä päävaltatieltä. Tämä voi olla ratkaisevaa monenkin asian kannalta. Kun syksyllä 2012 valitsin tienhaarakseni Englannin, en voinut oikeastaan ajatella, että se tuo mukanaan myös tienhaaran Shanghaihin, joka toi mukanaan vaihtoehdon käydä katselemassa maisemia World Financial Centerin 492 metrin korkeudessa sekä nauttimaan drinkkiä 94. kerroksen cocktailbaarissa! Nämä elämän tienpolut ovat ikuisesti mieleen jääviä. Näen kaiken mahdollisuutena ja tykkään haastaa itseni tekemään hurjiakin asioita ja mihin ikinä ryhdyn, teen sen aina täysillä. Nyt olen takaisin sillä tiellä jonka päätepysäkin tavoittelua on jäljellä enään reilu vuosi, chasing that paper and living my life! Mikä on sinun valtatie ja tienristeykset?

//I consider life as a big highway and though you might sometimes feel lost and the ride seems bumpy, you will eventually see it's been a hell of a journey!

What also happens is that there will appear crossroads on your way, these are called choices. It's up to you to decide, whether or not to change the route for a while. In the fall of 2012, I decided to take the road leading to England - and could not in my biggest dreams have thought that it takes me later to Shanghai and ultimately, to watch the views from 492-metre World Financial Center,and have a cocktail at the 94.th floor drink bar. These are all things which remains in my memory forever! I consider everything as an opportunity and I like to challenge myself and whatever I start I finish it with all my heart. Now I'm back on the road which will hopefully take me in a year to it's final destination, what Im chasing the most - chasing the paper and living my life! What are you chasing?












There's only one way and that's up, remember that always whatever your chasing, and eventually, we all with the same way of thinking will meet there at the top!

//Nina

Kommentit