Summer wine

Makiaa suun täydeltä!

Minä ja 20-wee sisko
marenki-marja-kaunistuskakku
the best of the best
kuvakulma kiinnosti (summer champagne pitäisi olla otsikko)

Viikonloppuun on kuulunut synttärijuhlintaa ja auringonottoa. Tänään olen lähes varma, että lämpömittari ainakin Porvoon suunnalla kipusi yli +30 asteen ainakin jossain vaiheessa päivää. Auringossa kelpaa nyt kyllä loikoilla. Kaikista parastahan tietenkin olisi mökkeily, niin pääsisi omalta laitsikalta uimaan ja kunnon puusaunaan:)

Lauantaina myös mun vintagelöytö-kokoelma sai jatkoa, kun löysin Porvoon vanhan kaupungin eräästä uudesta design/second hand kesäputiikista nahkarotsin topatuilla hihoilla, suoraan 80-luvulta. Sitä pitää tosin käyttää korkkareiden kanssa, muuten tulee michelinukko-efekti. Nyt tosin on väärä aika esitellä tämän, kaikki tietää syyn eli helteen, mutta eiköhän tuo löytö mun blogissa syksyn tullen vilahda :) Mä oon kyllä aika syksy-ihmisiä pakko myöntää; toki helle ja kesä on erinomaista aikaa, mutta samalla haikailen jo vähän syksyn hämäryyttä, joka on aistittavissa jo nyt hämärtyvissä illoissa.

Hauskaa viikonalkua!
❣Nina

// this weekend was all about tanning and birthday celebrations. God it feels good now in evening when it's a bit chiller out there, today during the day im almost sure the degrees went over +30, at least. Of course on weathers like this, you would wish to be at your summer place, swimming and going to a wood-sauna in stead of the town:)

On saturday, my vintage-stock got a new member, when I found in Porvoo Old town design/second hand shop a lovely, stuffed sleeve leather jacket from the 80's. This has to be worn with heels, though, so the michelin-man effect wont appear. This jacket will be seen on my blog later on in autumn, when the weathers get's colder. Even though i love hotness and summer, I already now wait also for the darken autumn evenings, they are very cosy in a way:)

Kommentit