Ray-Ban's in my mind

rayban1

Mun jokakeväisiin askareisiin kuuluu Rayban-laseista unelmointi. Saa nähdä milloin ottaisin tämän unelman ihan to real life eli milloin konkreettisesti pitelen noita laseja nokkani päällä. Haha, ehkä ei nyt ainakaan opiskelulifen keskellä, mut jos joskus sais säästettyy niin ostaisin nuo pilotit. Vähän turhauttavaa kun aina vaan haaveilee kaikesta mutta kaikkeahan ei voi saada:D mun pointti on siinä että nuo on cool as hell.


rayban2

 

Mulla on monia aurinkolaseja, sellaisia 5 euron variantteja, tykkään vaihdella niitä niin siksi mulla on muutamia.. :) mut nyt oon päätökseni tehnyt, aion vielä panostaa yksiin ikoneihin, ajattomiin ikoneihin, tuollaisiin Ray Baneihin nimittäin, niin ei tarvitse enään täällä blogissa tehdä niistä pelkkiä haavepostauksia. Että näin :D (tosin, Englanti ei ole ehkä se maapallon aurinkoisin paikka, mut voihan noita sitten kesällä toivoa käyttävänsä tai etelänmatkoilla) ;D täällä tulisi lähinnä panostaa vaikka Burberryn sateenvarjoon jos nyt johonkin haluu kolikkonsa laittaa ;)


//every spring i tend to dream about Ray-Bans, but i actually never end up buing them for real.. :) if i someday have the patience to save up for a pair, then i will definetly buy those iconic aviator's. I have many pairs of cheaper sunglasses, since i like to change the model from time to time: however, now i have decided that im going to invest in a pair of icons that last's for many years. Though England isn't the sunnies place on planet earth, but of course it's sunny from time to time and those can be used during summertime and holidays in warmness:)


cool jou


Jou, see for yourself: all the cool guys wear Ray-Bans!!



And of course, girls as well!


Ainiin, tein kollaasin lähipäivien kuvasaldosta jälkijunassa, olenhan jo sanonut että olen vähän laiska näissä snapshot-kuvissa nykyjään, niiden ottaminen ei ole ongelma vaan se koneelle siirtäminen.. :) no, mutta onhan ne ihan kivoja välillä joskin ei kovin mielenkiintoisia tällä kertaa (eihän se elämäkään aina ole) ;D


collagii

-yllä vas. lähdössä ulos on a friday drink, päädyttiin sitten kumminkin yökerhoon, kas kummaa:)


- yllä oik. sellaista juusto-iltaa viettäen, piti oikeasti vähän rentoutua, sitä tarvitaan.(kyl mä oikeasti söin enemmän kun nuo kuvissa näkyvät palaset:)


- alla vas. BECK!!


- alla oik. mun tämän päivän vitamiiniannos, VitaminWater, maanantai ja koulutyöt kutsui ja I focus!


ja muutama lisää tältä päivältä, library ja lunch asu (mulla on sisäinen kello kokoajan Suomen ajassa kun katon blogin kelloa, vaikee uskotella et kello on pari tuntii vähemmän?!)


asufur

Hiljattain päivitetty84


Fur-collar H&M / skirt Vero Moda / knit KappAhl / leggings Bershka / belt Gina Tricot


/a collage from this weekend snapshots, not too much extra, eating and chilling, watching movies. And the outfit (+studying-VitaminWater) for today,monday!


Hauskaa viikonalkua everybody!! //Nina

Kommentit