How cool is this!

spa3


spa1


spaa


spa2Vallankumouksellisen keksimisen aika ei tosiaankaan ole kuin vasta alkamassa - ihmettelen oikeasti kohta, milloin lanseerataan ne lentävät autot, sillä tässä taas uusi aivan käsittämätön keksintö (ja ihan huippuhyvä) - selluliittia vähentävät ja ihoa kosteuttavat farkut nimittäin, Wranglerilta. Italian Voguen nettisivuilla surffasin tässä iltasella ja tuohon mainosvideoon törmäsin. Oletteko kuuleet mistään tuon tapaisesta aiemmin? Just tänään viimeksi mietin, että nykymaailmassa on kyllä helkkarin vaikee keksiä jotain mitä ei vielä olisi olemassa - tässä tuli hyvä wake up call, että se on hyvinkin mahdollista, milloin vain ja missä vain!


spa7


spa6

spa5


Elikkä kyseessä Denim Spa-nimiset kaverit, ja mainosmallina toimii Lizzy Jagger. Hän puhuu tuossa että tämä on jotain ihan uutta farkkumuodissa, ja se, että niinkin legendaarinen merkki kuin Wrangler on kehittänyt ne, tuo luottamusta kantaa niitä. Elikkä brand identity on kyseessä. Jo yhden käyttökerran jälkeen ihosta tulee paljon pehmeämpi ja kimmoisampi, aloe veran ja oliiviuutteen ansiosta. Mikä kehitelmä. Kukapa ei haluaisi, että selluliitti karisee noinkin tyylikkäillä farkuilla? ;) enään et siis tarvitse kreemejä - tuotekehitys näet vahvistaa nyt sen, että vaatetuksella voi saada tällaisia ihmeitä aikaan.


Lizzy Jagger kertoi videolla, että kun housut laittaa ekaa kertaa päälle, tuntuu hieman kylmältä, eli se voide tottakai tekee tehtävänsä silloin. Mä ainakin voisin kuvitella kokeilevani noita siitä huolimatta että ehkä tuntuisivat erilaisilta!


spa9


spa8

Tänään koulussa meillä oli guest speaker, brändäämisen asiantuntija puhumassa meille promootiotunnilla, ja meidän piti vartissa keksiä blogiaihe ja brändituote piirtäen se suurelle paperille, mikä olis ollu vähän haastavaa mut onneks olin jo miettinyt valmiiksi mistä aion kirjoittaa. Nämä farkuthan olisi ollut toinen aika hyvä idea, tai kaikki maailman kauneusjutut mitä täällä keksitään. Niitä tuntuu tulevan kuin sieniä sateella. Toisaalta brändejä on nykymaailmassa niin paljon, että niiden pitää niin sanotusti "fight for attention" eli erottua massasta keinolla millä hyvänsä, keksiä jatkuvasti uutta ja kehittyä ettei jää jalkoihin tässä ainiaan kehittyvässä maailmassa, tämä ei suinkaan päde pelkästään muotibrändeihin vaan ihan kaikkiin; teknologiaan: älypuhelimiin ja tietokoneisiin, kuten kauneustuotteisiinkin.


//the world of inventing new things is so incredible nowadays, when you look for example on these new slim fit jeans, which are trendy like hell, and what do they do? smoothes your skin and makes them anti-sellulite. This is such a great product innovation i think. These are called Denim Spa from Wrangler. Not later than today when i was thinking that it is extremely hard to invent something new in todays world- and here comes these jeans! So great. The brands nowadays, though, has to fight for the attention to be seen, by creating all the time something new and different. Like Wrangler now did. 


spa4

Eli sellaista, uutuusbongari oli taas liikenteessä siis!

PS. tuon mainosvideon kokonaisuudessaan löydät tämän linkin takaa!

/ find the Wrangler jeans ad-video behind this link.

//have a happy one!! -Nina

Kommentit